2018 januárja és márciusa között a BMW Group globális szinten 26 858 darab hálózatról tölthető BMW és MINI modellt értékesített, amely azon túl, hogy megszilárdítja a vállalatcsoport vezető pozícióját a prémium minőségű elektromos modellek mezőnyében, a gyártó idei évre kitűzött, 140 000 darabos újautó-átadási célját is elérhető közelségbe hozza.
A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 plug-in hibrid sportautót, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió iránt az elmúlt három hónapban csak az Egyesült Államokban 78,0 százalékkal nőtt a kereslet, amellyel a tengerentúli régió a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek mezőnyének legnagyobb önálló piacává lépett elő. 2018 első három hónapjában a BMW Group összesen 5 743 darab hálózatról tölthető BMW és MINI modellt adott el az Egyesült Államokban, amely azt jelenti, hogy a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek már a vállalatcsoport tengerentúli abszolút értékesítésének 6,8 százalékát teszik ki.
Ugyancsak kiugró eladási arányt produkált Nagy-Britannia és Írország is, ahol a 4 148 darab hálózatról tölthető modell 23,3 százalékos értékesítési növekedéssel zárt a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek piacán. Skandinávia térségében eközben minden negyedik új BMW és MINI modellt hálózatról tölthető hajtáslánccal rendelnek meg a BMW Group ügyfelei.
2018. március | Egy évvel ezelőtthöz képest | 2018. január – március | Egy évvel ezelőtthöz képest |
Hálózatról tölthető** | 11 811 | +35,9% | 26 858 | +38,3% |
**A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 plug-in hirbid sportautót, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió