Az Audi bejelentette milyen szám fog az e-tron SUV árcéduláján szerepelni

0

A gyártó elkezdte beárazni az autót és hát német cég lévén először a német árat közölték.

Az pedig 80.000 euró, ami egy majdani Egyesült Államok-béli ár esetében 100.000 dollár körül várható, állami támogatás nélkül számolva. Ami azt jelenti, hogy a hazai pályás ellenfél, a Model X 100D ott kint olcsóbb lesz kicsivel (97.200 dollár), ám a P100D a maga 141.200 dolláros árával már drágább az Audi versenyzőjénél.

A négykarikás gyártó már néhány piacon elérhetővé tette az ügyfelek számára, hogy egy előre meghatározott összegű előleg befizetése után lefoglalhassák modelljeiket. Norvégiában több mint 5000-en fizették be az előleget az e-tron quattro modellre. Január elején pedig tudattuk, hogy az e-tron Sportback is bekerült a körforgásba és ez a modell is foglalózható, így ezek a számok több mint valószínű, hogy tovább nőnek.

[dt_small_photos category=”audi-e-tron”]

A Quattro impozáns számokkal startol: 500 km hatótáv, 95 kWh-s akkucsomag, 3 elektromotor felel a 320 kW teljesítményért és végül ott a 150 kW-os töltési opció, továbbá méretben a Q5 és a Q7 között helyezkedik el.

A végleges modellt augusztus végén szeretné az Audi bemutatni Brüsszelben, ám pár hónapja egy tesztjárművet is lefotóztak. Teljesen hétköznapi útvonalon haladtak vele és ha jobban megnézzük, nincs rá telepítve önvezető segéd, így várhatóan ez a funkció egyelőre nem fog érkezni az Audihoz.

[dt_small_photos category=”audi-e-tron-test”]

A SUV mellé érkezhet majd a Sportback verzió is. Ez a modell ugyan azon a hajtáson alapul, azaz kap egy 95 kWh-s akkut amely elvileg 500 kilométeres hatótávra képes, továbbá három motoros meghajtást kaphat, összkerékkel. Az egyik motor az első tengelyen míg a másik kettő pedig egymástól függetlenül a hátsó kerekeket hajtja meg.
370 kW-os teljesítményével 4,5 másodpercen belül éri el a 100 kilométer per órát. Elég gyors lesz!

[dt_small_photos category=”e-tronsportback”]
[vc_video link=”https://youtu.be/KOkyiB-47sY” align=”center”]

Pletyka szinten szó volt már egy e-tron GT érkezéséről is, erről ITT olvashattok bővebben.

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-facebook-square” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-comments” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!