A brit gyártó néhány hónapja jelentette be a Track 22 nevet viselő tervezetét. Itt arról volt szó, hogy 2022-ig nem kevesebb mint 15 új modell piacra dobásást tervezik. Ekkor sokan úgy gondolták, hogy ezek közül az egyik már tisztán elektromos modell lehet. Még decemberben mi is megírtuk, hogy érkezhet egy teljesen elektromos McLaren. Ekkor Dan Parry-Williams, a McLaren mérnökrészlegének tervezési igazgatója úgy nyilatkozott, hogy van már egy teszt modelljük.
De, az Autocar lapnak adott interjúban Mike Flewitt, a márka vezetője úgy nyilatkozott, hogy egyelőre még várnak az elektromos McLaren piacra dobásával. „Mondhatjuk, hogy már zajlik az elektromos autónk fejlesztése, hisz van egy ilyen modellünk amivel rójuk a kilométereket, de jelen pillanatban azonban sokkal inkább a hajtáslánc tulajdonságait vizsgáljuk, semmint a teljesítményét. Hogy mennyi izgalmat tartogathat egy elektromos autó? A Senna mellett semennyit. Egyelőre nem tudunk olyan elektromos-meghajtású sportautót készíteni, ami passzolna a márkához. Dolgozunk rajta, de ahogy a technika fejlődik úgy lesz könnyebb dolgunk nekünk is. Előre láthatóan ez a jövő még messze van, jelen körülmények között nagy kihívás olyan EV-t készíteni, ami a P1, a Senna, vagy a 675LT szintjét tudná hozni. Minderre még várnunk kell, a modell elkészítése pedig nem szerepel a rövidtávú terveink között, ugyanis egyelőre nem tudjuk a kérdésre a válaszokat.”
Elárulta azt is, ha olyan elektromos autót akarnának készíteni, ami teljesítményben felvenné a versenyt a P1-el, akkor az jó eséllyel két tonnát nyomna.
Azonban a hibrid hajtásláncról pozitívan nyilatkozott, amely terveik szerint 10 éven belül az értékesítésre kínált McLaren modellek 50%-ba bekerül. Felwitt szerint a technológia már eljutott arra a szintre, hogy ma már tökéletesen integrálható a rendszerbe. Már csak azért is, mert így elmondása szerint csökkenhet a károsanyag-kibocsátás a tisztán elektromos módban megtehető kilométereknek köszönhetően pedig a zéró károsanyag-kibocsátási zónákba is behajthatnak majd.