Pár napja beszámoltunk már arról, hogy a Porsche ügyfeleinek 60 százaléka a második-generációs Panamerából a hibrid változatot rendeli magának. A Reuters legutóbbi írása szerint a nagy múltú német gyártó emiatt is feszegeti az akkumulátorbeszállító határait. A Tesla szinte teljes mértékben lefoglalta magának a legnagyobb akkugyártó céget, a Panasonicot. Emiatt pedig az iparág többi szereplői akár nehézségekkel is szembesülhetnek.
A Porsche lipcsei gyárának vezetője, Gerd Rupp így nyilatkozott: „Jelen pillanatban képesek vagyunk kielégíteni az ügyféligényeket, de természetesen vannak határaink, hiszen ilyen tekintetben teljes mértékben a beszállítóktól függünk. Eredetileg más számokra számítottunk, és nem gondoltuk, hogy ennyi akkumulátorra lesz szükségünk. Mindez hatással lehet a jövőre nézve, ugyanis könnyen előfordulhat, hogy a jelenlegi 3-4 hónapnál többet kell majd várni a hibrid Panamera modellek leszállítására.”
Hamarosan debütál a plug-in hibrid Panamera az Egyesült Államokban és Kínában, ezért a Porsche azzal számol, hogy még több akkumulátorra lesz szükségük. És ez még csak a kezdet, mivel a teljesen elektromos Mission E gyártása is már a nyakunkon van, aminek a gyártása Lipcsében indul el!