A Jaguár reményei szerint az I-Pace nem csak az eladási számokban lesz sikeres, hanem a Formula E sorozatban is. A versenyről és annak szabályairól az alábbi magyar Wikipédia oldalon ismerkedhettek meg.
A következő évet a Jaguár az elektromos autózás évének szánja. Ennek az elgondolásnak a megerősítése lesz majd a Jaguar I-Pace is, a gyártó első teljesen elektromos modellje. A Los Angeles Auto Show keretein belül mutatkozott be a versenyzésre felkészített verzió, az I-Pace eTrophy. A Jaguar annyira komolyan gondolja ezt, hogy a jövő évi Formula E versenyben már rajthoz is fogják állítani az eTrophy-t. Bobby Rahal motorsport veterán, az első I-Pace eTrophy csapat tulajdonosa is nyilatkozott az ügyben. Számára is ez egy új terület lesz, karrierje az SCCA-ban (Sports Car Club of America) indult, mint versenyző, onnan került át az egykori Formula 1 Jaguar csapatához. Rahal nemcsak a sportban érdekelt, hiszen hivatalosan elismert viszonteladója is a márkának.
A Rahal Letterman Lanigan csapat 2 autót fog indítani a 2018/2019-es szezonban. A sofőrök személye még nem tisztázott.
A felturbózott eTrophy adatait egyelőre nem fedték fel, de az utcai I-Pace adatai a következőek:
- Legalább 350 km hatótáv
- 90 kWh akkumulátorcsomag
- 0-100km/h gyorsulás kb. 4 másodperc
forrás: Jaguar