Ha már Los Angeles Auto Show, akkor a Volkswagen sem maradhatott ki a jóból és a szeptemberben beharangozott CARGO kivitelt most be is mutatták a nagyközönségnek.
A német gyártó az őszi, Hannoveri Haszongépjármű Kiállításon mutatta be legújabb, MEB platformra épített elektromos modelljét. Sajnos akkor még csak tanulmány formájában. A személyszállító I.D. Buzz alapjaira épített autó nagyon sokban hasonlít a Bullira. Mindössze annyi eltéréssel, hogy nincsenek hátsó ablakok és a furgon hátsó részén egy 106 mm-es túlnyúlás látható, ezáltal nagyobb lett a csomagtér. Továbbá méretekben az I.D. Buzz Cargo a Transportert másolja 5048 mm-es hosszúságával, 1976 mm-es szélességével és 1963 mm-es magasságával. A tengelytávja pedig 3300 mm-es hosszúságot kapott, míg az abroncsok 20, vagy 22′-os felniken gördülhetnek, mindkettő 235/55 méretben.
Ez lesz az I.D. modellcsalád első haszongépjárműve extrém helykínálattal, miközben a leggyorsabb IoT (The Internet of Things) eszközöket is megkapjuk, kiegészítve önvezető képességekkel is (I.D. Pilot). A kereskedésekbe legkorábban 2022-ben érkezhet a CARGO.
Ám van itt nekünk most egy Los Angeles Auto Show, amin a német gyártó további információkat is közölt a járművel kapcsolatban. A CARGO a mostani megjelenésekor az I.D. Pikes Peak győztes versenyautó szervizkocsijaként lett elképzelve. Nézzük is, hogy mivel készült a VW:
- 48-111 kWh közötti, választható akkumulátorkapacitás
- MEB (Modular Electric Drive Kit) padlólemez
- 150 kW teljesítmény (alapesetben hátsó, opciósan összkerékmeghajtással)
- 160 km/h végsebesség
- 800 kg rakomány
- 230V, 16A aljzat
- Napfénytető, aminek segítségével naponta 15 km-el tolható ki a hatótáv
- 150 kW-os villámtöltési lehetőség
- 11 kW-os fedélzeti töltő, kiegészítve 11 kW-os vezeték nélküli tölthetőséggel