Az elektromos autók egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, ez pedig azt eredményezi, hogy a sportautók körben is megindul a versengés, hisz egyik gyártó sem szeretne lemaradni a riválisa mögött. Így van a Koenigsegg sport autó gyártó céggel is.
Christian von Koenigsegg a márka alapítója az AutoGuide-nak adott interjú során elmondta, hogy egyáltalán nem probléma számukra az, hogy egy teljesen elektromos sportautót készítsenek. Mivel a gyártót a színtiszta teljesítmény érdekli és nem pedig a hatékonyság.
Koenigsegg már korábban tett egy próbát az elektromos hajtáslánc alkalmazásával, ugyanis egy 1520 lóerős teljesítménnyel és 2000 Nm-es nyomatékkal rendelkező hibrid autót már piacra dobtak Regera néven. A gyártó vezetője szerint az elektromos hajtáslánc önmagában 700 lóerő leadására képes, az akkucsomag peidg mindössze 70 kilogrammot nyom. Ráadásul övék a világ első homologizált 800V-os rendszere, szóval régóta ott vannak már az elektromos technológia élvonalában, csak mindezt elhomályosítja az a tény, hogy belsőégésű motor is van az autóikban.
Christian von Koenigsegg szerint, ha kivennék a Regerából a V8-as motort, akkor a világ legfejlettebb elektromos autóját alkothatnák meg. Egyelőre mindez csak elméleti síkon történt meg, ugyanis nem tudják, hogyan párosítsák a jellegzetes Koenigsegg hangját egy elektromos autóhoz.
Sokakban felmerült a kérdés, hogy a károsanyag-kibocsátás szigorítás áll a háttérben, ám a vezető szerint erről szó nincs: „A Koenigsegg esetében nem igazán tartjuk szem előtt a környezetvédelmi szempontokat, ugyanis nagyon kevés modellről van szó, ráadásul a tulajdonosok nem is napi szintű használatra vásárolják azokat, vagyis nem igazán szennyezzük a világot.”