Egy tulaj, aki nemrég kapta kézhez Model 3 járművét, gondolta tesz egy komolyabb túrát az új szerzeménnyel. De azt nem gondolta volna, hogy ennyi hiba és baki kijön egy új autón.
A Tesla nem rég kezdte el kiszállítani az első Model 3 szedánokat a legkorábbi foglalóknak. Ezen új tulajok közül ez egyikük számos hibát dokumentált. A vásárló, You You Xue a fent is említett túrát a Facebook oldalán is dokumentálja, ezen felül odaadta a kocsit más várakozóknak is kipróbálásra, ami igazán szép gesztus tőle. Az alábbi hibalista 3 nap alatt jött össze:
- Légzsák-visszajelző világít
- Abroncsnyomás szenzor hibát jelez
- Hiba a töltőnyílás fedelével
- Kopogó, csíkozó ablaktörlők
- Szervíz jellegű visszajelzések hibái
- Hangos és felugráló figylemeztető üzenetek
- 12V-os bemenet nem működik
- Hibás időzóna felismerés
- Pontatlan töltési információk
- Silány minőségű hangrendszer
Több esetben is „többszörös soft-reset” volt szükséges az autó működésben tartásához, miután a központi kijelző grafikus felülete megőrült. Videón látható az is, ahogy a multi-kormány gombjai nem akarnak működni. Videók a hibajelenségekről You You Facebook oldalán, a videók szekcióban tekinthetőek meg, bejelentkezés után.
Bár a fenti hibák bizonyára zavaróak egy új autónál, azonban java része szoftveres frissítéssel, vagy kis utánajárással orvosolható. Ám a Tesla közössége az egyik legaktívabb az autós társadalomban, így a cég legalább valós visszajelzéseket kaphat, amiket aztán tud is javítani.
Ide kattintva csatlakozhatsz Magyarország egyetlen Tesla Club Facebook csoportjához, ahol elmondhatod a véleményed.