A Toyota útjára indította a „Mi a hibridet választjuk” szlogenű kampányát, melyet mozikban és televíziókban fognak leadni Olaszországban, Norvégiában, Németországban és az Egyesült Királyságban.
Míg korábbi kampányaiban a Toyota nem mondta ki egyértelműen, hogy melyik meghajtást preferálja, bizony a mostani körben már összetéveszthetetlenül az arcunkba tolja az általa elképzelt utat.
Mint a márka európai kommunikációs vezetője Luca Neyroz elmondta, a cél egy „projekt, ami kúl, modern és progresszív imidzset kölcsönöz nekünk”.
Céljuk, hogy tudatosítsák, aki hibrid hajtás választ, már nem feltétlenül egy Öko-Harcos, és már nem csak a Priusra kell gondoljunk, ha meghalljuk a hibrid kifejezést. Olyan szegmenst is el akarnak érni az új kampánnyal, mint a manapság legfelkapottabb kategória, a SUV. Az ide szánt modellek a C-HR, vagy a RAV4, de szedán fronton is támadnak az Avalon típussal.
Azt látnunk kell, hogy a Toyotának vitathatatlan érdemei vannak a hibrid meghajtás bevezetésében a köztudatba. A Prius is 1997 óta van a piacon és az egyik legelismertebb tényezővé vált. A cég jelenleg is 7 különböző hibrid modellel van jelen a piacon és több mint 10 millió eladott darabot tudhat a magáénak. Többet, mint bármelyik gyártó.
A jelenlegi, 4. generációs Prius sokkal jobb megjelenésű, mint elődei. Az új Prius Prime a tesztelők szerint a valaha volt legjobb Prius.
Bármennyire is jó egy mai Prius, sokak szemében soha nem lesz teljes értékű elektromos autó. A Toyota kampányára a Tesla-vezér, Elon Musk az alábbi válasszal reagált: „Szép-szép, de mi azért maradunk az elektromos meghajtásnál”