A Porsche a stuttgarti Electric Vehicle Symposium kiállításon mutatott be egy Cayman prototípust. Ami nem sokban különbözik a frissítés előtti Cayman-tól. Leszámítva néhány zöld elemet és egy matricát amin a „Turbo Charging” felirat olvasható. Ebbe a modellbe is egy nagyobb akku pakk került, amivel képes az autó 200 kilométert megtenni és 3,3 másodperc alatt éri el a 100-as tempót.
Azonban ez a koncepció már tudja fogadni a 800 voltos üzemi nagyfeszültségű töltést. Ilyen a nemrég kifejlesztett Porsche Turbo Charging nevű rendszer, ami egy autót akár 320 kW-tal tud tölteni. 2 autót pedig párhuzamosan 160 kW-al. A Porsche szerint ez a jövő, 15 perc alatt képes 80%-ra tölteni az új Mission E akkuját.
A Porsche világossá teszi, hogy a Cayman e-volution csak egy koncepció és nem termelésre szánják, mivel ez csak az EV fejlesztés egyik előfutára. Mindenesetre izgalmas jövő elé nézünk! A Porsche ígéretet tett arra is, hogy a közepes feszültségű csatlakozással rendelkező, nagy teljesítményű gyors töltő hálózat 2020-ra elérhető lesz az európai fontos közlekedési útvonalakon.