A lényeg moduláris felépítésen, úgynevezett boxokon alapul és állítólag ezzel 95%-os energiahatékonyság érhető el.

A Volkswagen csoport részeként a Porsche is számos töltőtelepítéssel foglalkozó társulásban vesz részt, ilyen például az Európában népszerű Ionity, vagy a dízelbotrány kártérítéseiből létrehozott Electrify America hálózat az USA területén. Viszont a Porsche saját maga is fejleszt egy 800 V-os töltőhálózatot, elsősorban az érkező Taycan számára.

[ult_buttons btn_title=”Hirdess nálunk! Katt ide!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fmediaajanlat%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#06c100″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#06c100″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#06c100″ btn_color_border_hover=”#06c100″ btn_border_size=”1″ btn_radius=”3″ btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#06c100″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]

Még év elején jelentette be a német luxusautógyártó, hogy csak az Államok területén közel 500 darab töltőállomást kíván telepíteni a Taycan érkezéséig. Ebből 198 darab lesz márkakereskedések területén, a maradék a főbb autópályák ás autóutak mentén kerül elosztásra.

Ez a saját hálózat kaphat egy különös fejlesztést, amivel a gyártó szerint rendkívül hatékonyan lesznek üzemeltethetőek a töltőállomások. Jelenleg CCS1 és CCS2 megoldások vannak a fejlesztések középpontjában, de nincsen kizárva CHAdeMO, vagy éppen a kínai GB/T szabvány implementálása sem, elősegítve a régió-mentes töltőállomások megvalósítását.
A fejlesztés fantázia neve Elektromos Boxkiállás (pit stop).

A modulárisan felépülő töltőállomás úgynevezett boxokból állna, mindegyik saját funkcióval.

PowerBox: Kétféle teljesítményelektronikával (szilikon karbid – SiC) modulokkal lennének felszerelve, elősegítve az alacsonyabb energiaközlést és kapcsolási veszteséget. A doboz 100 méteren belül bárhol elhelyezhető lenne, elősegítve a legelőnyösebb elhelyezkedést.

CoolingBox: A hűtést segítené elő, keringetve a hűtőfolyadékot a töltőoszlopokban és a hűtést igénylő elektronikai egységek körül.

Kisebb lokációk esetében a Porsche összevonná ezeket egyetlen dobozba, ez lenne a ComboBox.

ChargeBox: egyfajta energiatárolóként funkcionálna, valamint kiegyenlítené az energiahálózat adta kilengéseket. Az alapverzió 70 kWh tárolókapacitással lenne szerelve, 160 kw teljesítmény leadása mellett, míg a nagyobb box 140 kWh-s lenne, 2x 160 kW teljesítménnyel.

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]