A teljesítmény élménye.

Az előre programozott vezetési élmény: a Golf GTE maximális teljesítménye 150 kW (204 lóerő). Ez a remek teljesítmény a modell hatékony konnektoros hibridtechnológiájának köszönhető.

A Golf GTE konnektoros hibrid nem a legfürgébb modell, de annál elegánsabb. A kecses orrész és a sportos farrész egyaránt a modell dinamikusságát emeli ki.

A Golf GTE zárt hűtőrácsos, kék szegélycsíkkal díszített orrésze a mozgékonyság és az aerodinamika megtestesülése. A dinamikus formavilágú LED fényszórók alján is átfutó kék díszcsíkhoz remekül illeszkedik a töltőcsatlakozót rejtő Volkswagen embléma.

A progresszív formavilágú, C-alakot formázó LED tompított fényt, amely a lökhárító két végén kapott helyet, az összes többi LED világítási elemhez hasonlóan egyaránt alacsony meghibásodási arány és energiafogyasztás jellemez. Oldalról nézve főleg a jármű oldalsó díszlécei vonják magukra a figyelmet, mély útfekvés érzetét kölcsönözve a Golf GTE-nek. Ez a sportos megjelenés az autó farrészén is folytatódik: a hátsó légterelő a karosszériával megegyező színű, az alváz pedig fényes fekete színt kapott.

A krómozott dupla kipufogócső a sportos kialakítású és a masszív hátsó lökhárítóval dinamikus egységet alkotó diffúzor alatt, bal oldalon található. A gyönyörű eleganciájú, sötétvörös LED hátsó lámpasor szükség esetén remek fényerőt biztosít. A Golf GTE megnyerő külsejét a hátsó lámpák közé helyezett, kék kontúrral határolt Volkswagen-embléma teljesíti ki.

A GTE jól ismert esztétikájára jellemző, kiváló minőségű felszerelések és esztétikus elemeknek köszönhetően a Golf GTE belső terét is a sportos elegancia jellemzi. Az energiatakarékosság az új Golf GTE koncepciójának egyik alapköve. Ennek köszönhető, hogy a modell összes lámpája nagy fényerőt alacsony energiafogyasztással előállító, fejlett LED-technológiájú

A GTE üzemmódot egyetlen gombnyomással kapcsolhatja be. Az eredmény: még szélesebb mosoly az Ön arcán.

Egy igazán különleges gomb: csak nyomja meg Golf GTE autójának GTE gombját, és a jármű máris maximális teljesítményen pörög! Ami persze maximális élvezetet is jelent. Senki nem lesz gombnyomásra boldog. De Ön mostantól lehet. Akár csak a villanymotort, akár a villany- és a robbanómotor kombinációját akarja használni, egyetlen gombnyomással választhatja ki a kívánt meghajtási módot. GTE üzemmódban a meghajtást a két motor együttesen adja, ami különösen magas nyomatékot jelent. A “Boost” üzemmódban a villanymotor a TSI közvetlen befecskendezéses benzinmotorral együtt dolgozik, a GTE üzemmód bekapcsolásakor hallható, összetéveszthetetlen motorhang kíséretében. Ami mögül azért a vezető örömkiáltásai is kihallatszanak.

Golf GTE autója az erő és hatékonyság kettősét kínálja.

Városban a villanymotort, városon kívüli utakon előzéskor a két motort együtt, hosszabb utakon pedig a TSI motort érdemes használni. A hatékony konnektoros hibridtechnológia egy turbofeltöltéses benzinmotor és egy nagy nyomatékot biztosító villanymotor kombinációja. A két motor együttes használata a dinamika és a gazdaságosság kombinációját kínálja.

A Golf GTE két motorját bármilyen helyzetben optimálisan használhatja – külön-külön vagy akár egyszerre is. A három intuitív hibrid üzemmód mellett a Golf GTE tisztán elektromos meghajtást is kínál, amely a városközpontokban ideális megoldás, hiszen segítségével károsanyag-kibocsátás nélkül hajthat végig a városon és lakónegyedeken – akár 50 km/óra sebességgel.

A gyakorlatilag hangtalanul működő villanymotort egy innovatív, az alacsony üzemanyag-fogyasztás mellett elért, erőteljes dinamika szinonimájává vált, 110 kW (150 lóerő) teljesítményű, 1,4 literes TSI közvetlen befecskendezésű benzinmotorral párosítottuk. A két motor egyidejű használata szédületes gyorsulást tesz lehetővé: a Golf GTE 0-ról 100 km/órás sebességre mindössze 7,6 másodperc alatt gyorsul fel, és pillanatok alatt eléri 222 km/órás csúcssebességét. A rendszer akár 150 kW-os (204 lóerős) teljesítményt, lenyűgöző 350 Nm nyomatékot, és egyetlen feltöltéssel döbbenetesen nagy, akár 939 kilométeres menettávot is elérhet.

Otthon, lakása elektromos hálózatáról a fali konnektoron keresztül, mindössze 3 óra 45 perc alatt feltöltheti a villanymotor akkumulátorát; ugyanehhez töltőállomáson, illetve az opcionális otthoni töltőállomás használatával 2 óra 15 perc is elegendő.

Akkumulátora egyetlen feltöltésével messzebbre juthat, mint gondolná.

Miért tankoljon autójába benzint, amikor az elektromos áram olcsóbb? A konnektoros hibridrendszer villanymotorjának akkumulátora külső áramforrásról is tölthető. A lítiumion akkumulátorban 50 kilométer megtételére elegendő elektromos áram tárolható.

Nem kell többé a benzinkútra járnia. A villanymotor akkumulátorát otthonának áramhálózatáról, a fali konnektoron keresztül feltöltheti. A folyadékhűtéses lítiumion akkumulátor teljes feltöltése legfeljebb 3 óra 45 percet vesz igénybe. Az akkumulátor töltőállomáson vagy az opcionálisan beszerezhető otthoni töltőállomással történő feltöltése esetén a folyamat mindössze legfeljebb 2 óra 15 percig tart. Bármilyen módon tölti is fel az akkumulátort, a villanymotor az Ön vezetési stílusától, illetve az autó egyes elektromos energiát igénylő rendszerei, például a légkondicionáló rendszer vagy épp a lámpák energiaigényétől függően akár 50 kilométeres menettávot kínál. Ha az akkumulátort kizárólag megújuló energiaforrásból származó elektromos árammal tölti fel, szokásos útjait olcsón és, mindenek felett, káros anyagok kibocsátása nélkül teheti meg – nap mint nap.