Nem csak az üzemanyagnak mond búcsút – olajat, szűrőt, gyertyákat sem kell cserélnie többé, ha a 100%-ban elektromos Nissan e-NV200 kisteherautót választja. Ez azért lehetséges, mert a Nissan e-NV200-nak se belső égésű motorja, se hagyományos váltója nincsen. Így kevesebb benne a mozgó alkatrész, mint egy átlagos kisteherautóban, ennek köszönhetően pedig minimális karbantartást igényel. Ha pedig mindehhez hozzátesszük az esetleges adókedvezményeket és ösztönzőprogramokat, az előnyök tovább gyarapodnak.

Mivel a Nissan e-NV200 károsanyag-kibocsátása nulla és működése motorzajtól mentes, lakóövezetekben a kora reggeli kiszállítás sem okoz problémát. Akár fedett, illetve egyéb védett helyekre is nyugodtan behajthat.

A raktérkapacitás és a sokoldalúság találkozása. Válasszon 2 modell közül, melyek sokoldalúan alakítható belső térrel rendelkeznek, lehetővé téve a tartók, tárolók és ülések személyre szabott konfigurálását. A kivételesen alacsony, 52 cm-es rakodási magasságnak köszönhetően a Nissan e-NV200-at könnyű megpakolni.

A Nissan e-NV200 kisteherautó 4,2 m³ rakodótérrel rendelkezik, ahová kényelmesen elfér két szabvány raklap, vagy akár 770 kg-nyi árú – a szélesre tárható hátsó ajtóknak, illetve az egy vagy két tolóajtónak köszönhetően pedig gyors és egyszerű feladat lesz a rakodás.

Ha nem raklapokat, hanem utasokat szállít, az ötüléses Nissan e-NV200 Kombi személyszállítóként is bizonyít. Az okosan kialakított, moduláris üléseken kényelmesen elférnek az utasok, és a csomagoknak is bőven marad hely.

A Nissan e-NV200 mindennapi használathoz lett tervezve. Egyetlen feltöltéssel akár 170 km* is megtehető, ami a vállalkozások többségénél elegendő a napi kiszállításokhoz, illetve közlekedéshez. A Nissan e-NV200 emellett minden eszközt és információt biztosít Önnek ahhoz, hogy a töltésekből a legtöbbet hozza ki. Ezek közé tartoznak az energiatakarékos vezetési módok, illetve a kombinált műszeregység, amelyről leolvasható többek között az elhasznált/visszanyert energiamennyiség, az akkumulátor töltöttségi szintje, valamint a töltési idő.

Számos módja van annak, hogy az egyes feltöltésekből a lehető legnagyobb hatótávolságot lehessen elérni. Az egyik megoldás, ha töltés közben előre felfűti, illetve előre lehűti az utasteret, hiszen ilyenkor a töltőállomás és nem az autó akkumulátora szolgáltatja az energiát. Ezt okostelefonnal vagy számítógéppel, vagy egyszerűen egy időzítővel lehet beállítani. Az ülésfűtés és kormányfűtés használatával a komfortérzet alacsonyabb utastér-hőmérséklet mellett sem csökken. Ha pedig már úton van, finom gyorsításokkal és kiegyensúlyozott vezetési stílussal, valamint az ECO vagy a B üzemmód használatával biztosítható a legnagyobb hatótávolság. Ráadásul minden egyes alkalommal, amikor fékez vagy leveszi a lábát a gázról, a regeneratív fékrendszer az egyébként elvesző energia nagy részét visszatáplálja az akkumulátorba.

A regeneratív fékrendszer a fékezés közben elvesztett energia egy részét alakítja át az akkumulátorban tárolható árammá. Váltson B üzemmódba, amelyben a regeneratív fékrendszer nagyobb hatásfokkal üzemel, és az akkumulátor is töltődik, amint leveszi lábát a gázról.

A Nissan e-NV200 töltése gyerekjáték. Otthon egyszerűen csatlakoztassa egy hagyományos konnektrohozz, akár egy háztartási gépet. De használhatja a nyilvános villámtöltő állomásokat is, ahol mindössze 30 perc alatt 80 százalékra feltöltheti az akkumulátort.

  • Az alapfelszereltség részét képező villámtöltő-csatlakozó használatával a villámtöltő állomásokon nagyjából 30 perc alatt 80%-ra töltheti fel az akkumulátort. Ideális megoldás, ha éppen úton van, és rá akar tölteni egy keveset.
  • Hagyja éjjel tölteni Nissan e-NV200-át: a 32 amperes otthoni töltőberendezéssel az akkumulátor nagyjából 8 óra alatt tölthető fel. A választható 6,6 kW-os fedélzeti töltővel ez az idő mindössze 4 órára csökkenthető.
  • A Nissan e-NV200 töltésének legegyszerűbb módja, ha a 10 amperes kábellel egy hagyományos konnektoron keresztül csatlakoztatjuk az elektromos hálózatra. Gyakorlatilag tehát bárhol tölthető, ahol  rendelkezésre áll fali konnektor.