Az elektromos Berlingo nagy teljesítményű, állandó mágneses szinkronmotor hajtja. Ez a motor kiváló dinamikai teljesítményt nyújt: névleges teljesítménye 49 kW (67 LE), folyamatosan rendelkezésre álló nyomatéka 200 Nm. Tengelykapcsoló (kuplung) nélküli állandó áttétele, lendületet és rugalmasságot biztosít az indulástól a gyorsítás végéig.

A fordulatszám csökkentő áttétel tulajdonképpen a váltót helyettesíti, így lehetővé teszi az állandó, de max 200Nm nyomatékot a 0 és 1500 fordulat / perc közötti tartományban.

Az akkumulátorokat a jármű hátuljában, a padló alatt helyezik el, így az autó megőrzi kifogástalan úttartását és a belsőégésű változatok összes hasznos jellemzőjét:

  • Rendelhető az Extenso fülke, amelyben 3 személy utazhat; az ülések állíthatók és lehajthatók, ez tovább növeli a modell alakíthatóságát és kihasználhatóságát.
  • Az L1 változat maximális raktérfogata 3,7 m3, az L2-é pedig 4,1 m3.
  • A raktér hossza – a padlószinten – változattól függően 1,80, illetve 2,05 m lehet, az utasülések lehajtásával pedig akár 3,00 m-re, illetve 3,25 m-re növelhető.
  • A hasznos terhelhetőség elérheti a 636 kg-t (L1 változat).

Az autó motorterében elhelyezett elektromos hajtásláncot két, nagy energiasűrűségű lítium-ion akkumulátor csomag táplálja, teljesítményük 22,5 kW/h. A lítium-ion akkumulátorok akár 170 km-es hatótávolságot biztosítanak, feltöltésük kétféleképpen történhet:

  • 230 voltos hálózatban, maximum 14A áramerősségnél maximum 8, 8A áramerősségénél 15 óra alatt töltődik fel teljesen. Ez országonként eltérő lehet, a rendelkezésre álló áramerősségtől függően.
  • A 380 voltos speciális gyorstöltővel 30 perc érhető el a 80 százalékos feltöltöttség (95A).