Pontosan egy hete írtuk meg, hogy az Audi és a Porsche közösen fejleszt padlólemezt az elektromos járművei számára, de ez nem azt jelenti, hogy teljesen egységes autók készülnének a jövőben. Rupert Stadler és a Porsche főnöke, Oliver Blume egyszerre adtak interjút a Stuttgarter-Zeitungnak ahol elárultak pár titkot.
Oliver Blume elárulta, hogy kialakítottak két projektközpontot. Ezek közül az egyik Ingolstadtban az Audi központjában, a másik pedig Weissachban a Porsche fejlesztőközpontjában található. „Az Audi közel 550 fejlesztőt állít hadrendbe, míg a Porsche 300-at. Heti két napon van személyes jelenlét, egyébként videókonferencia és Skype révén dolgoznak együtt”. Fontos, hogy együtt dolgozzanak, ugyanis Blume elárulta, ha külön-külön utakat járnának akkor közel 30 százalékkal lenne magasabb az összköltség.
Ezen kívül kitért még a gyártásra is, ahol elárulta, hogy „Zuffenhausenben lassan elérjük a kapacitásunk határát, jelen helyzet szerint Lipcsében fogjuk a jövő e-autóit gyártani.”
Az Audi gyártásáról, Stadler is beszélt: „Két limuzint Neckarsulmban fogjuk gyártani, a két további SUV-t pedig Ingolstadtban. Továbbá biztos, hogy Kínában is fogunk elektromos autókat készíteni. A kérdés csak annyi, hogy mennyire gyorsan tudjuk ezt megvalósítani.”
Továbbá Blume szerint, a Porsche jelenleg a teljesen elektromos Mission E-re koncentrál. Majd utána, „eldöntjük, hogy melyik modellel kezdjük a további elektromosítást. Lehet, hogy a Macan lesz a következő, sok lehetőséget nyújtanak a fejlesztés alatt álló építőelemek is.”
Ha már Audi, akkor tudtátok, hogy az Audi logó eredetileg négy vállalat közreműködésével kelt életre, és ezt szimbolizálja a négykarikás logó is? A DKW, a Horsch és a Wanderer volt a három másik vállalat, a csoportot pedig Auto Union néven is említették egy ideig. A négykarikás logó pedig csak az 1932-es évtől kezdődően jelent meg az autókon.