A négykarikás gyártó már néhány piacon elérhetővé tette az ügyfelek számára, hogy egy előre meghatározott összegű előleg befizetése után lefoglalhassák modelljeiket. Norvégiában több mint 5000-en fizették be az előleget az e-tron quattro modellre. Január elején pedig tudattuk, hogy az e-tron Sportback is bekerült a körforgásba és ez a modell is foglalózható, így ezek a számok több mint valószínű, hogy tovább nőnek.
Az új e-tron quattro modell az idei év folyamán már sorozatgyártásba kerül, így nem csoda, hogy az Audi megkezdte az előlegek és a foglalások feldolgozását olyan piacokon is, ahol eddig erre nem volt lehetőségük az ügyfeleknek. Ezzel a lépéssel pedig ismét közelebb kerültünk a modell sorozatgyártásához és debütálásához.
A Quattro impozáns számokkal startol: 500 km hatótáv, 95 kWh-s akkucsomag, 3 elektromotor a 320 kW teljesítményért és végül ott a 150 kW-os töltési opció. Most, hogy Európa számos országában leadhatják a megrendeléseiket az ügyfelek, az Audi továbbra sem közölte, hogy a teljesen elektromos modellek végül mennyibe is fognak kerülni.Annyit elárultak, hogy az e-tron quattro méretben a Q5 és a Q7 között helyezkedik el.
A végleges modellt augusztus végén szeretné az Audi bemutatni Brüsszelben.
Jövőre pedig elindítják a második teljesen elektromos autó gyártását ami az e-tron Sportback nevet kapta. Mindkét autó az Audi MLB padlólemezére épül és Brüsszelben fogják gyártani. A harmadik tisztán elektromos modellt pedig a Volkswagen MEB alapú I.D. kompaktja után, 2020-ban kezdenék el gyártani.
Az Audi közel 20 darab elektromosított modellt tervez 2025-re, amelyből több mint 10 teljesen elektromos modell lesz.